vineri, 18 ianuarie 2013

TRESemme Heat Tamer Spray

          O buna perioada din anul ce a trecut foloseam placa cu o frecventa deloc recomandabila celor ce vor sa isi mentina parul sanatos. Asa au ajuns produsele de protectie termica sa prezinte un mare interes pentru mine.In trecut ,desi foloseam placa nu aplicam nici o protectie.Ceea ce, bineinteles nu m-a condus decat la  un par fragil, deshidradat si despicat la varfuri .Leacul acestor probleme ramasese numai foarfeca.Si astfel,cativa ani buni ,un par lung si sanatos era pentru mine doar un vis.Am reusit totusi sa renunt pentru o lunga perioada la placa si parul meu si-a revenit. Era lung si frumos. Ca sa il mentin in aceasta conditie am apelat la mai multe produse de ingrijire printre care si Tresemme Heat Tamer Spray. Auzisem de el la bloggeritele din SUA , care il laudau foarte tare. Asa am ajuns sa il cumpar si sa va vorbesc astazi despre el .

  De calitatea unui  produs de acest gen iti dai seama in timp, dupa cateva luni de folosire.Parul se degradeaza treptat , nu doar de la o singura utilizare a unui aparat de styling.Prima oara cand l-am aplicat am constatat ca hidrateaza parul si il face moale si placut la atingere.Asta pe langa mirosul placut care il lasa in par.Acum, dupa aproape un an de folosire, pot sa spun ca intradevar ofera protectie termica .Cu ajutorul lui ,parul meu nu a suferit modificari negative,chiar daca a fost indreptat destul de des cu placa .
 Are 236 ml si a costat 25 lei.Daca facem un calcul, pretul este destul de rezonabil.Alte produse de protectie gen Elseve ,Gliss sau Kallos sunt in cantitati mai mici dar la un pret asemanator .Ce va mai pot spune este ca m-a tinut mult, in conditiile in care eu il aplic din abundenta.
 TRESemme nu este o marca foarte cunoscuta in Romania insa incetul cu incetul va capata credibilitate pentru ca produsele sale sunt calitative si la preturi foarte competitive.Personal , ma declar incantata de acest produs si de balsamul Anti-Sponge  care a costat in jurul a 20 de lei si are 900 ml.
  Sper sa aveti sansa sa le incercati si totodata sa va fie pe plac!
             

                                                                                                 

                                                                                                            Cu mult drag,
                                                                                                                   Ana
 






4 comentarii:

  1. De unde ai cumparat spray-ul? stii cumva daca gasesc si sampoanele TRESemme prin Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea! N-am idee daca se gaseste in magazinele din Bucuresti. Eu l-am cumparat de aici : http://www.cosmeticepenet.com/

      Ștergere
    2. Buna Andreea, in curand toate gamele de produse Tresemme vor aparea in saloanele din Bucuresti. Speram in curand sa se rezolve si cu site-ul Tresemme.ro si de ce nu speram sa apara si in marile supermarket-uri.

      Ștergere
    3. apropo, pana apar pe piata poti lua legatura cu reprezentantul firmei in Bucuresti, d-ul Adrian Malaeru la nr de telefon : 0764 491 104

      Ștergere