luni, 14 ianuarie 2013

     Review Essence Quattro 05 To die for
 
   Prima oara cand am folosit un produs Essence a fost undeva prin 2009 cand inca nu intrasera pe piata din Romania. Primisem de la cineva din Germania 2 rimeluri :
     Essence Multi action
 
Essence Magic Design  Mascara


                  



Nu auzisem de Essence niciodata deci nu le-am creditat prea mult.Cel mai mult mi-a placut Essence Multi Action. Era chiar foarte bun.Separa genele, le oferea volum si alungire totodata.Magic design-ul nu a fost chiar pe placul meu pentru ca imi lipea genele si nu oferea volum.Pentru mine care am genele rare , volumul pe care il ofera un rimel este cel mai important aspect .Insa ce mi-a placut la el era culoarea foarte intensa.Colora genele foarte intens in negru.
A mai trecut ceva timp pana sa folosesc un alt produs Essence. In Romania abia intrasera pe piata cand ma hotarasem sa mi le comand de la un magazin online.Intamplarea a facut  sa primesc de la cineva aduse din Germania un ruj ,un fard si o pudra bronzanta.
 Astazi o sa va arat fardul cu patru culori pe care il detin.Este nuanta 05 To die for

  Este un fard in culori neutre, trei dintre ele sunt sidefate si una este mata. In toate pozele de pe site-uri apar ca fiind mate insa nu corespunde cu realitatea.O consider o trusa versatila .Putem crea atat un machiaj de zi cat si de seara. Sunt destul de pigmentate. In ce priveste rezistenta pot spune ca rezista o zi intreaga daca folosim un primer pentru ochi .Am facut si un swatch pentru a vedea si cum arata culorile pe piele.Mentionez ca nu am folosit primer.



     Sper ca v-a fost utila aceasta scurta prezentare.Daca aveti alte nelamuriri in ceea ce priveste acest produs imi puteti lasa un comentariu in casuta de mai jos.

                                                                                                      See you next time!
                                                                                                                 Ana



                      
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu