marți, 15 ianuarie 2013

Pudra Mosaic Essence


           In  ciuda faptului ca am cateva in colectia mea de machiaj, nu prea folosesc cu regularitate pudra iluminatoare.. O aplic doar la evenimente speciale sau cand timpul imi permite realizarea unui machiaj mai elaborat. Am primit aceasta pudra cadou si mi-a placut din prima cum arata si dupa ce am si folosit-o am ramas foarte incantata de ea. Eu am nuanta Sunkissed Beauty si se potriveste pefect tenului meu deschis.Mai este disponibila si intr-o nuanta asociata tenului mai inchis la culoare.





    Eu o aplic ca si iluminator si din cand in cand si pe post pe blush. Particulele fine ce le contine atrag lumina si ofera tenului luminozitate.Rezista cateva ore bune pe ten .
    Comparativ cu alte produse similare , aceasta pudra chiar arata foarte natural si nu incarca tenul.Dupa cum se vede din poza si culorile sunt foarte frumoase.
    Are 10 g insa tine mult.Eu o am de ceva vreme si inca nu s-a consumat mare lucru din ea desi o perioada o foloseam aproape zilnic.
    Nu stiu exact care este pretul ei pentru ca am primit-o cadou insa nu cred sa coste foarte mult.E un produs care chiar isi justifica banii pe care ii dai.

     Daca aveti alte nelamuriri legate de aceasta pudra va rog scrieti-mi la sectiunea comentarii si eu va voi raspunde cat mai curand posibil.


                                                                                                                        Kisses,

                                                                                                                        Ana
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu