luni, 14 ianuarie 2013

Elf Studio Beauty On-The-Go Night on the town


           De curand mi-am cumparat aceasta paleta de farduri si pentru ca am vazut ca sunt putine review-uri referitoare la ea m-am gandit sa fac o scurta prezentare si un swatch.Mi-am dorit cateva farduri mate, care sa le pot folosi pentru a realiza un machiaj de zi si un negru intens care sa ma ajute la crearea  unui smokey eyes reusit.Chiar este ce mi-am dorit.Culorile sunt foarte placute si rezistente.Negrul chiar este foarte pigmentat , indeosebi cel sidefat.Din ce am remarcat eu fardurile sidefate au intotdeauna pigmentare mai buna decat cele mate.Costa 22 lei insa e o cantitate mica.Per total , luand in considerare calitatea si diversitatea culorilor acestor farduri, sunt incantata de achizitia facuta.Nu au carcasa ,au doar un ambalaj din plastic ceea ce e putin deranjant.Puteti cumpara carcasa separat.Eu insa nu mi-am cumparat-o, am considerat ca nu merita sa mai dau aproape cat pretul fardurilor pe un plastic. Este prima oara cand folosesc farduri Elf. Produse Elf am mai folosit .Unele mi-au placut mult , altele nu si-au justficat pretul, chiar daca este mic.Am facut si cateva poze ca sa vedeti exact culorile. Regret ca nu posed un aparat mai performant pentru a putea face niste poze mai calitative insa le voi  posta pentru a va face o idee.



 
 



 Dupa cum se vede din a doua poza , nuantele deschise nu sunt foarte observabile si trebuie aplicat mai mult pe pleoapa, insa celelalte sunt foarte pigmentate. Despre rujuri pot sa va spun ca sunt niste culori dragute . Fardul de obraz inca nu l-am incercat ,in consecinta nu pot spune nimic despre el.
  Sper sa va fie de folos aceasta postare si sa va inspire in alegerile voastre!
                                                                                     

                                                                                                             See you next time!
                                                                                                                         Ana






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu