luni, 14 ianuarie 2013

Sampon si masca Secretele Bunicii Agafia

     Feedback - ul pozitiv dat acestor produse de catre alte bloggerite m-a determinat sa le incerc si eu.Vara trecuta am sustinut examenul de licenta si am traversat o perioada foarte stresanta in care imi pica parul foarte mult.Asa am ajuns sa caut produsele in plafare si farmacii, insa intr-un oras mic ca si cel in care eu locuiesc gasesti destul de greu unele lucruri .Nu am reusit sa mi le cumpar la momentul respectiv.Dupa o perioada am vazut pe site-ul  Miniprix, a carui clienta sunt , o varietate de produse destinate ingrijirii parului , printre care si cele ale Bunicii Agafia.Mi-am comandat un sampon fortifiant cu propolis de cedru si o masca cu ulei de brusture si tarate de grau.




   Despre sampon pot spune ca are un miros foarte frumos si care se mentine in par.Este dens , are o culoare verzuie, ce te duce cu gandul la plante.La mine nu a avut efectul scontat.Nu face deloc ce promite.L-am folosit pe o perioada de 3 luni .La inceput tot cadea parul dar am zis sa il folosesc in continuare , in speranta ca isi va face efectul de fortifiere a firului de par insa nu a fost deloc asa.Pe langa faptul ca nu mi-a intarit firul mi l-a deshidratat.Trebuia neaparat sa folosesc o cantitate mai mare de balsam sau masca decat in mod obisnuit.A costat 25 lei si are 600 ml.Nu are un pret mare insa nici calitativ nu mi s-a parut.
  Masca de par este printre cele mai proaste masti pe care le-am incercat.Este foarte lichida ,curge de pe par cand o aplic si nu hidrateaza deloc parul.Mirosul nu mi-a placut insa nu pot spune ca asta ma deranjeaza prea mult la o masca de par. Daca isi face treaba cum trebuie chiar nu conteaza cum miroase.Pretul a fost de 16 lei si are 200 ml.
   Per total am fost dezamagita de achizitia facuta.Eu am folosit multe marci de sampoane , masti si  balsamuri asa ca am putut sa fac o comparatie intre acestea si cele folosite anterior.M-am gandit si ca poate nu mi se potrivesc mie .Poate altora le sunt bune.
   Sper ca v-a fost util aceasta postare.Mi-as dori ca cele care ati folosit sa imi spuneti daca sunteti multumite sau nu de ele . M-ar bucura foarte tare.



                                                                                                  Pe data viitoare,
                                                                                                    Ana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu