luni, 14 ianuarie 2013

Review Kallos Flat Iron Spray

     Incantata fiind de calitatea mastilor Kallos am profitat de o oferta Dm si am cumparat acest spray pentru protectie termica. La momentul respectiv foloseam placa excesiv zic eu , cam de trei ori pe saptamana si stiind ce efecte distrugatoare poate avea puneam pe par tot ce mi se parea ca m-ar ajuta sa imi pastrez parul nedegradat.Asa am ajuns sa folosesc si acest spray pe care am dat 6 lei . Mi s-a parut un produs destul de bun. Ajuta parul sa nu se despice la varfuri si sa se intinda mai usor.Are si un miros placut .Contine alcool.Ceea ce nu am stiut eu si ulterior am aflat este ca alcoolul este daunator parului si pielii pentru ca poate produce uscare excesiva sau iritatii.Chiar si asa nu pot sa nu spun ca eu nu am constatat efecte negative ale sprayului pe perioada cat l-am folosit.M-a tinut destul de mult ,in conditiile in care eu aplic o cantitate mare pentru ca am parul lung.

  
           
    Sper ca v-a placut postarea mea! Sunt curioasa daca l-ati folosit si ce parere aveti despre el.M-as bucura sa imi scrieti asta la comentarii.



                                                                                                  Kisses,
                                                                                                    Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu