luni, 14 ianuarie 2013

Review Nyx Liquid Liner

     Detin acest produs de ceva vreme si va marturisesc ca l-am cumparat cu gandul ca este un produs foarte bun. Auzisem numai laude la adresa produselor Nyx dar eu nu detineam nici unul . Asa ca m-am decis sa-mi cumpar si eu ceva de la Nyx si dat fiind ca eu folosesc tusul foarte frecvent atunci cand ma machiez mi-am luat un Nyx Liquid Liner.



    Ce m-a incantat la el prima oara cand l-am folosit a fost intensitatea culorii.Este un negru intens ce-i drept.
Insa doar asta mi-a placut la el.Ce nu mi-a placut este textura.Este cremos si gros si atunci cand se usuca se "sfarama" ca sa ii spun asa.Te trezesti cu particule negre sub ochi la cateva ore de la aplicare. Nici pensula nu a fost pe placul meu.Este cam lunga si este prea flexibila , fapt ce nu permite aplicarea cu precizie.
     Nu stiu exact cat costa in magazine , eu l-am cumparat de la cineva care aduce cosmetice din strainatate insa nu l-as mai cumpara.Ceea ce folosesc in prezent este ieftin si foarte bun.O sa ii fac un review cat de curand.
   

     Sper ca v-a placut si o sa va fie utila postarea mea.
    

                                                                                                        Kisses ,
                                                                                                         Ana

                                                                                                 
                                                                    


 



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu