luni, 14 ianuarie 2013

Lotiunea micelara Plante System

               Pentru ca am tenul mixt si cu tendinte de acnee , am incercat tot felul de demachiante, geluri de curatare si lotiuni micelare, si asa am descoperit intr-o zi, in Sensiblu, lotiunea de la Plante System.Era la oferta atunci si m-a atras cantitatea pe care o avea spre deosebire de celelalte lotiuni micelare care aveau acelasi pret insa cantitatea pe jumatate.Cand am cumparat-o eu, anul trecut ,a costat 38 ron .Cand m-am demachiat prima oara cu ea mi-a placut foarte mult cum curata tenul si avea si un miros dragut.Pe atunci  nu stiam ca lotiunile micelare se clatesc. O foloseam ca pe un demachiant si nu ma mai clateam dupa utilizarea ei.Surprinzator dar nu mi-a ingrasat tenul.Poate si din acest motiv nu mi-am dat seama ca nu o folosesc cum trebuie. A fost prima mea lotiune micelara .Si chiar mi s-a parut buna.Asta bineinteles inainte sa incerc Bioderma Sensibio , care pentru mine este cea mai eficienta.
              Revenind la lotiunea Plante System , pot spune ca este buna, demachiaza cu succes si fondurile de ten precum Revlon Colorstay si are si un pret mai mic decat celelalte lotiuni micelare produse de firmele de dermatocosmetice mai cunoscute.Poate fi folosita si la demachierea ochilor pentru ca nu produce usturime.
             


              Sper ca v-a placut postarea mea!
                                                                                                         
                                                                                                          Kisses ,
                                                                                                             Ana
                                                                           

             
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu