duminică, 13 ianuarie 2013

Preferatele anului 2012

         
          Hello everybody!
       Suntem in luna ianuarie si mai toate bloggeritele isi prezinta produsele cele mai folosite sau cele mai iubite in anul ce a trecut.M-am gandit sa fac si eu o astfel de postare si sa va arat  ce a fost in topul preferintelor mele in materie de machiaj si ingrijire.
        
          - Sampon TreSemme Anti Sponge .Acest sampon l-am folosit cel mai mult in 2012. L-am terminat si pot sa spun despre el ca este un sampon bun. Hidrateaza parul si are un miros foarte placut.

 
        - Balsam de par TreSemme Anti sponge. Eu am parul lung si folosesc intotdeauna balsam pentru hidratare si pentru a-mi fi mai usor sa il descurc.Balsamul mi s-a parut foarte bun, mai bun decat samponul.
Are 900 ml si mai am si acum din el.

     
   -    Gel de curatare Effaclar .Eu am tenul  mixt si este cel mai potrivit produs pe care l-am incercat pana acum.Curata foarte bine si are un miros placut.
             
 - Gel de dus crema Dove Deeply Nourishing. Este foarte hidratant si are un miros foarte frumos care persiste pe piele.
   
 - Crema de corp Bubchen .Este o crema foarte densa .Are textura unei alifii caci este destinata funduletului bebelusilor insa eu am folosit-o pe tot corpul , aplicand-o in strat subtire.Hidrateaza foarte bine .
    Crema pentru eritemul fesier Bubchen Baby Wundschutz Creme 500ml  

      
  In materie de machiaj cele mai folosite produse au fost :

- Fondul de ten Revlon Colorstay pentru ten mixt in nuanta Natural Beige.Este cel mai bun din toate cele pe care le-am incercat.

           



- Primerul pentru ochi Elf .
        
-  Fard de ochi Essence in nuanta 05 To die for. Este o paletuta ce are culori foarte dragute, naturale , sidefate si destul de rezistente. Ii voi face un review curand


          
     

- Pudra Mosaic Essence in nuanta Sunkissed Beauty.  Este o pudra cu particule fine ce aduc luminozitate tenului. Eu o folosesc mai mult pe post de blush. O sa ii fac un review .

         
    

- Tus pentru ochi Ladys . Un produs ieftin si foarte calitativ. L-am folosit indelung si mi-a placut foarte mult.

                        

- Volume mascara Yves Rocher .La inceput mi s-a parut groaznic dar mai apoi m-a cucerit.Insa are un pret destul de mare .

                          
- D gloss  Deborah  in nuanta cool cream .Are un miros foarte placut si o culoare extrem de purtabil pentru un machiaj de zi. Este si hidratant si rezistent.

         
           
                                                    


       
    Aceste sunt produsele pe care le-am folosit cel mai mult in 2012 si mi-au placut foarte mult.La unele dintrele ele voi face review .Daca aveti intrebari legate de produse imi puteti lasa un commentariu.Voi incerca sa va raspund cat de repede pot.

                                                                                               Pe data viitoare ,
                                                                                                   Ana




                     

2 comentarii:

  1. Ana, descopar si alt produs printre preferintele comune: fdt Revlon ColorStay!
    Ma ispiteste gelul de curatare LRP!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ilda, pot sa iti spun ca este un produs care curata bine.Depinde si de tipul tau de ten.Pupici si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere